Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Ta debata byla něco strašného. Oba jsou morální trosky. A Babiš ještě i troska lidská.

12 0
možnosti

Perfektní byl i včera v diskuzi když jako zářný příklad při zastropování cen energií uváděl Slovensko.

Na dotaz moderátora proč uvádí Slovensko, když tam k žádnému zastropování ještě nedošlo, odpověděl, protože Slovensko je náš nejbližší soused a dlouho jsme žili v jednom státě.

To nevymyslíš! ;-D

13 0
možnosti
Foto

Žádný zámeček jsem si nekoupil. A hlavně jsem si to koupil za svoje peníze, zdaněné,“ pronesl 4. srpna na předvolebním setkání v Trhových Svinech předseda hnutí ANO Andrej Babiš směrem ke svým fanouškům ;-D

Může toto prohlásit myslící člověk?8-o

10 0
možnosti

to se bude mistním borcům líbit;-D

4 0
možnosti

R^

Dík za informace!

Pro mne se Babiš a Okamura odkopali, že jsou neschopní politici, nedokázali v dialogu odpovídat na otázky a dštili jen síru a oheň!

:-)

8 3
možnosti
Foto

Karma, Babiš, kdyby byl v politice 30 let, tak to stále bude naprostý politický diletant. Že je to hulvát, se ví dávno. Ale on není ani inteligentní na to, aby se poučil.:-)

9 0
možnosti

Míníte to dobře Marie. Tak to ovšem nefunguje. Diletant je zde od toho, aby poučoval ty druhé ! Reakce na argumenty? Podvod, účelovka, Kalúsek. Jo a politické procesy + Nové zákony - Po 15 letech je vše promlčeno ... :-)

2 0
možnosti

Soudruh Bureš je bůh, taky obětoval svého syna.- Aby se nám lépe žilo. Člověče přej mu, taky ti na dluh bude něco dopřáno. Korektnost rétoriky? Asi jako kdysi kolega v práci - pomluvil svou choť. Popsal situaci po svém návratu z krčmy - V noci ... :

"Čau chlapi. Jsem řádný muž, žádný flink. Pokojně jsem si močil v kuchyni, do dřezu. Ha, neuvěřitelné. Moje žena, tam stále neměla umyté nádobí! Tož s jakým člověkem, já to vlastně žiji" ? ... :-)

10 1
možnosti

Zasloužená karma :-)R^

8 1
možnosti
  • Počet článků 21
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 934x
"Velmi krátký a nepokojný je život těch, kteří zapomínají na minulost, nedbají přítomnosti a bojí se budoucnosti."
Lucius Annaeus Seneca

Seznam rubrik